Unilever вдига цените заради инфлацията

Британският производител на сапуни Dove и сладолед Magnum предупреждава, че увеличението на разходи може да бъде по-високо през следващата година

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Unilever повиши цените на своите продукти с повече от 4% през третото тримесечие на фона на нарастващите разходи заради инфлацията, като предупреди, че ситуацията ще се влоши през следващата година.

Повишаването на цените помогна на производителя на марки, включително сапуните Dove, майонезата Hellmann и сладоледа Magnum, да противодейства на падащите обеми на продажбите и леко да надмине очакванията за тримесечните финансови резултати. В четвъртък компанията отчете ръст на продажбите 2.5% и оборот 13.5 млрд. евро.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове