Бързият растеж на доставки на стоки с абонамент може да е към своя край

Продавачите на кутии се опитват да се адаптират

Все повече фирми се борят за част от пазара, който ще се разширява по-бавно, на фона на завръщащите се към физическите магазини клиенти.
Все повече фирми се борят за част от пазара, който ще се разширява по-бавно, на фона на завръщащите се към физическите магазини клиенти.
Все повече фирми се борят за част от пазара, който ще се разширява по-бавно, на фона на завръщащите се към физическите магазини клиенти.    ©  Reuters
Все повече фирми се борят за част от пазара, който ще се разширява по-бавно, на фона на завръщащите се към физическите магазини клиенти.    ©  Reuters
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Trade coffee използва под 1 млн. торби цели и смлени зърна кафе от началото на дейността си през април 2018 г. до началото на пандемията през март 2020 г. До началото на 2022 г. ще продаде още около 4 млн., казва нейният шеф Майк Лакман. Компанията се е възползвала от манията по абонаментите от ерата на ковид. Затворени у дома, потребителите по целия свят натискат "абониране" за всякакви кутии, доставяни до прага им, от напитки и комплекти за хранене до ароматни свещи, бръсначки и бельо. Продажбите в Америка нараснаха с над 40% през 2020 г. до 23 млрд. долара според изследователската компания eMarketer. Но задържането на тези клиенти, тъй като мерките започват да се разхлабват, ще бъде трудно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар