Предстоят сложни преговори между доставчиците и веригите за цените

Поскъпването засега е за сметка на производителите, но ще искат от ритейлърите да го прехвърлят поне частично върху пазара, показа дискусия на Ecommerce and Retail Summit 2021

Мениджърската панелна дискусия на конференцията беше с фокус: "Бизнес тенденции през 2021 г. Планове и прогнози за 2022 г. В нея участваха CEO-тата на "Фикосота" - Красен Кюркчиев, на KIA Bulgaria - Храбрин Иванчев, на Harmonica Foods - Любомир Ноков и на Maxima Bulgaria - Петър Павлов. Модератор беше Георги Малчев, управляващ партньор на дигиталната агенция Xplora.
Мениджърската панелна дискусия на конференцията беше с фокус: "Бизнес тенденции през 2021 г. Планове и прогнози за 2022 г. В нея участваха CEO-тата на "Фикосота" - Красен Кюркчиев, на KIA Bulgaria - Храбрин Иванчев, на Harmonica Foods - Любомир Ноков и на Maxima Bulgaria - Петър Павлов. Модератор беше Георги Малчев, управляващ партньор на дигиталната агенция Xplora.
Мениджърската панелна дискусия на конференцията беше с фокус: "Бизнес тенденции през 2021 г. Планове и прогнози за 2022 г. В нея участваха CEO-тата на "Фикосота" - Красен Кюркчиев, на KIA Bulgaria - Храбрин Иванчев, на Harmonica Foods - Любомир Ноков и на Maxima Bulgaria - Петър Павлов. Модератор беше Георги Малчев, управляващ партньор на дигиталната агенция Xplora.
Мениджърската панелна дискусия на конференцията беше с фокус: "Бизнес тенденции през 2021 г. Планове и прогнози за 2022 г. В нея участваха CEO-тата на "Фикосота" - Красен Кюркчиев, на KIA Bulgaria - Храбрин Иванчев, на Harmonica Foods - Любомир Ноков и на Maxima Bulgaria - Петър Павлов. Модератор беше Георги Малчев, управляващ партньор на дигиталната агенция Xplora.
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Темата накратко
  • Поскъпването засега е за сметка на производителите, но те вече искат да го прехвърлят поне частично върху пазара.
  • Е-търговията създава алтернатива за ритейлърите, те опитват да продават онлайн и оптимизират асортимента.
  • Екологичният преход при храните вече е факт и поставя нови изисквания към търговците и производителите.

Цените на суровините растат драстично и предстоят сложни преговори между доставчиците и търговските вериги. Това обясни Красен Кюркчиев, основател и изпълнителен директор на "Фикосота", в мениджърската панелна дискусия на конференцията Ecommerce and Retail Summit 2021, организирана от "Икономедиа". Фокусът на панела бяха бизнес тенденциите за 2021 г., плановете и прогнозите за 2022 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    scuby avatar :-(
    scuby
    • + 1

    Изборите минават в неделя и вече всички могат да си правят каквото искат върху потребителите. Следващите месеци и година ще им съдерете кожата. Не, че не си го заслужават!

    Нередност?
Нов коментар