Търговските вериги и началната им битка с пластмасата
Фокус дотук е намаляване на отпадъците, използване на рециклирани материали в опаковките и енергийна ефективност в обектите


Яна Генчева

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Големите търговски вериги достигат до впечатляващо широк кръг потребители. На практика присъстват в живота на всеки. Затова дори и техните малки стъпки водят до големи ефекти - в случая при енергийната ефективност и опазването на природата.
Компаниите от ритейла са наясно с отговорностите си и отдавна работят в тези посоки. Новото, което в сектора наблюдават, е, че вече и обществото има очаквания към тях да го правят. Това стана ясно на дискусията за ESG (екологична и социална отговорност) стратегиите в ритейл сектора в рамките на конференцията Ecommerce and Retail Summit на "Икономедиа" през ноември. Модератор беше Доника Ризова, комуникационен директор на Асоциацията за модерна търговия.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
пластмасовите бутилки да се заменят с алуминиеви
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.