Търговци: Всичко ще расте - приходи, обекти и цени
Мениджърите на 9 вериги за очакванията и инвестициите през 2022 г.
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
За втора поредна година търговските вериги живеят в ковид-условия, но към тях вече се прибавят затруднения в доставките, поскъпване на енергията и суровините, нарастваща инфлация. Заради галопиращата инфлация близките седмици ще са тежки - в този период текат годишните преговори между производители и доставчици и веригите, като основният въпрос ще е кой с колко ще вдигне цените.
В същото време купувачите стават все по-ценово чувствителни. И основната част от хората (около 55%) се фокусират върху покупки на базисни стоки и пренебрегват лукса, отчита проучване на Nielsen. Други 42% планират да купуват продукти само на промоция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.