Търговци: Всичко ще расте - приходи, обекти и цени
Мениджърите на 9 вериги за очакванията и инвестициите през 2022 г.
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
За втора поредна година търговските вериги живеят в ковид-условия, но към тях вече се прибавят затруднения в доставките, поскъпване на енергията и суровините, нарастваща инфлация. Заради галопиращата инфлация близките седмици ще са тежки - в този период текат годишните преговори между производители и доставчици и веригите, като основният въпрос ще е кой с колко ще вдигне цените.
В същото време купувачите стават все по-ценово чувствителни. И основната част от хората (около 55%) се фокусират върху покупки на базисни стоки и пренебрегват лукса, отчита проучване на Nielsen. Други 42% планират да купуват продукти само на промоция.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход