Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Търсенето на месо от растителни източници нараства с високи темпове.
- Няколко български фирми пробват със собствено производство, обемите засега са малки, но клиентите се увеличават.
- За много от производителите освен бизнес това е и кауза срещу климатичните промени и недостига на ресурси.
През 2009 г. Итън Браун създаде компанията Beyond Meat с непопулярната тогава идея да произвежда месо от растителни източници. С помощта на двама професори от Мичиганския университет, които са разработили свой растителен протеин, през 2012 г. Beyond Meat лансира първия си продукт в САЩ, борейки се за място на пазара. Десет години по-късно компанията е с приходи над 400 млн. долара и струва 4 млрд. долара.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
Нови моди някакви. Предпочитам си добрият стар хамбургер, хот-дог и тем подобни.
Че кой в България яде бургери първо, това си е американска култура. А още по-малко пък със заместители на месо. Ако си вегетарианец, веган и пр. рупай марули, защо ти е имитация на месо? Това е за некакви много сбъркани геюве, обсебени от всекакви западни моди.
До коментар [#2] от "mxe22646685":
От години е в БГ:
https://glovoapp.com/bg/bg/varna/mcdonalds-var/?content=vkusni-burgeri-c.189193272
За протокола: предпочитам хамбургерите от кварталната будка. Мнооого добри!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.