Новият брой:
Скъпото спасяване на Силициевата долина

След подема през 2021 г. бързата мода отново може да бъде притисната

H&M и Inditex имаха добра година, но се изправят пред познати предизвикателства

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Американските потребители са в приповдигнато настроение. На 15 февруари Министерството на търговията съобщи, че гражданите са изхарчили с 3.8% повече през януари, отколкото през декември, необезпокоявани от рязко покачващата се инфлация и несигурността, свързана с ковид. Това беше най-бързият месечен ръст от близо година. Част от този разход отива за нови дрехи. В други страни търговците на дрехи също са в подем. Според консултантската компания Capgemini във Великобритания модата е била единственият сегмент, който отбелязва ръст на онлайн продажбите през последния месец на годишна база. Докато модните подиуми и партита се оттеглят от Ню Йорк, който тъкмо проведе своята Седмица на модата, към Лондон, където започва друга, настроението в модния бизнес е също толкова светло, колкото и роклите в пастелни цветове, които са на мода през този сезон.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове