И "Кауфланд България" ще има карта с отстъпки

Най-голямата верига има 5 милиона клиенти месечно, а пазарният й дял е 17% в стойност

Ялчин Джем - търговски директор (вляво), Катерина Ушева - маркетинг директор, Валтер Волф - главен изпълнителен директор на "Кауфланд България"
Ялчин Джем - търговски директор (вляво), Катерина Ушева - маркетинг директор, Валтер Волф - главен изпълнителен директор на "Кауфланд България"
Ялчин Джем - търговски директор (вляво), Катерина Ушева - маркетинг директор, Валтер Волф - главен изпълнителен директор на "Кауфланд България"    ©  "Кауфланд България"
Ялчин Джем - търговски директор (вляво), Катерина Ушева - маркетинг директор, Валтер Волф - главен изпълнителен директор на "Кауфланд България"    ©  "Кауфланд България"
Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Най-голямата верига за храни в страната "Кауфланд България" като повечето си конкуренти ще има клиентска карта за отстъпки. Тя се въвежда от 16 май и ще е и дигитална, и физическа, стана ясно по време на пресконференция на компанията.

Картата ще даде възможност на притежателя й да се възползва от по-ниски цени и седмични оферти, както и да трупа точки за лоялност и да получава срещу тях персонални купони, обобщи Ялчин Джем, търговски директор на "Кауфланд България". За всеки пет лева от покупката потребителят ще получава точка, а те ще му осигурят персонални купони за често купувани от него продукти на по-ниски цени.

"Кауфланд България" е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 1.7 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с близо 6500 служители. Веригата има 61 хипермаркета в 35 града и два логистични центъра. По данни на компанията от старта й през 2006 г. досега тя е инвестирала в България 1.6 млрд. лв.

"Обслужваме 5 милиона клиенти месечно, а пазарният ни дял е 17% в стойност. Имаме намерение да останем лидер на пазара", обобщи Ялчин Джем.

Q&A

Валтер Волф, главен изпълнителен директор на "Кауфланд България":

Инвестирахме ноу-хау, разработихме различни механизми в полза на притежателите на карти



Какво отличава Kaufland Card от тези на конкурентните търговски вериги?

- Инвестирахме ноу-хау, разработихме различни механизми в полза на притежателите на карти. Дигиталната карта може да бъде интегрирана в Google Pay. Освен това всяка покупка с нея гарантира точки за индивидуални купони за покупка на преференциални цени. Предлагаме играта "Колелото на наградите", която може да се изиграе на място още при плащане на касата и която носи купон за покупка на различни артикули на символични цени. Картата предоставя достъп до дигитална касова бележка. Освен това цялото семейство може да използва една карта - физическа и дигитална, като тази комбинация е много атрактивна за нашите клиенти, които са от различни поколения.

Какви цели си поставяте, колко карти очаквате да бъдат активирани и в какъв срок?

- Ние сега тепърва започваме, но имаме огромни цели. Искаме да сме близо до целта всеки или почти всеки българин в зряла възраст да използва тази карта.

Промениха ли се промоционалните ви кампании заради инфлацията?

- Цените на нашите доставчици се вдигат, а всяка фирма, без значение дали е малка баничарница или голям хипермаркет, се стреми към печалба. Но ние се стремим да сме ценови лидер на пазара.