И "Кауфланд България" ще има карта с отстъпки
Най-голямата верига има 5 милиона клиенти месечно, а пазарният й дял е 17% в стойност


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Най-голямата верига за храни в страната "Кауфланд България" като повечето си конкуренти ще има клиентска карта за отстъпки. Тя се въвежда от 16 май и ще е и дигитална, и физическа, стана ясно по време на пресконференция на компанията.
Картата ще даде възможност на притежателя й да се възползва от по-ниски цени и седмични оферти, както и да трупа точки за лоялност и да получава срещу тях персонални купони, обобщи Ялчин Джем, търговски директор на "Кауфланд България". За всеки пет лева от покупката потребителят ще получава точка, а те ще му осигурят персонални купони за често купувани от него продукти на по-ниски цени.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Кауфланд България, една фалшива промоция, която се подиграва със своите клиенти! Сдобих се с прослувутата нова карта спечелих нещо мъничко и символично - сладоледче и когато отидох да получа обещаното намаление на въпросното сладоледче - КОЛИЧЕСТВОТО ИЗЧЕРПАНО! Благодаря Куфланд българия добра гавра.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.