Факторът ESG става все по-важен за избора на потребителите в търговията на дребно
Тенденциите в онлайн търговията и ESG практиките ще бъдат сред акцентите на конференцията Ecommerce and Retail Summit
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Мащабно проучване на BNP Paribas за устойчивото развитие показва, че още през 2019 г. 22% от инвеститорите обвързват изцяло или почти изцяло портфолиото си с определени ESG стратегии, а 19% планират до две години всичките им инвестиции да минават през определени ESG стандарти.
Зад съкращението ESG (Environmental, Social and Governance) се крие екологично, социално и корпоративно управление, което прави по-устойчива дадена сделка, компания или цяла индустрия. ESG поставя акцент и върху заинтересованите страни като служители, потребители, доставчици и други групи.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.