Как се прави: Привличане на клиенти онлайн и подобряване на електронните магазини
В рамките на конференцията Ecommerce and Retail Summit на 2 юни ще се проведат две обучения паралелно на основната програма
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Електронната търговия процъфтява, а компаниите постоянно търсят нови начини за достигане на повече хора онлайн, превръщането им в лоялни клиенти и увеличаване на продажбите. Подобряването на преживяването за потребителите в дигитална среда ще става все по-важно, тъй като очакванията са до 2025 г. една четвърт от всички продажби по света да се извършват онлайн. Същевременно конкуренцията постоянно се увеличава и брандовете са изправени пред предизвикателството да намират нови начини да се отличат, да бъдат по-близо до клиентите и да общуват качествено с тях.
В рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", отново ще се проведат два уъркшопа. Те ще са под формата на онлайн сесии, паралелно на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 2 юни, и ще се проведат в платформата Hopin. Повече информация за събитието и билетите може да намерите тук.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.