Как се прави: Привличане на клиенти онлайн и подобряване на електронните магазини

В рамките на конференцията Ecommerce and Retail Summit на 2 юни ще се проведат две обучения паралелно на основната програма

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Електронната търговия процъфтява, а компаниите постоянно търсят нови начини за достигане на повече хора онлайн, превръщането им в лоялни клиенти и увеличаване на продажбите. Подобряването на преживяването за потребителите в дигитална среда ще става все по-важно, тъй като очакванията са до 2025 г. една четвърт от всички продажби по света да се извършват онлайн. Същевременно конкуренцията постоянно се увеличава и брандовете са изправени пред предизвикателството да намират нови начини да се отличат, да бъдат по-близо до клиентите и да общуват качествено с тях.

В рамките на тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit, организирана от "Капитал", отново ще се проведат два уъркшопа. Те ще са под формата на онлайн сесии, паралелно на основната програма на Ecommerce and Retail Summit на 2 юни, и ще се проведат в платформата Hopin. Повече информация за събитието и билетите може да намерите тук.

Уъркшоп: Най-честите грешки при завършване на онлайн поръчка и как да ги предотвратим

Лектор: Каталин Владеску, вицепрезидент "Продажби" за VTEX Румъния Начален час: 13:30 ч.
Продължителност: 45 минути

Език: Английски

В основата на обучението ще бъде справянето с често срещани проблеми, като изоставената количка с избрани продукти в онлайн магазина и незавършване на поръчките. Ще се засегне също и темата как да бъде изградена формата за плащане, кои са задължителните елементи в нея, таксите за доставка и др.

Уъркшоп: Изграждане и запазване на лоялност чрез съдържание

Лектор: Искра Виолинова и Денислав Миланов, специалисти по маркетинг през съдържание в комуникационната агенция Xplora

Начален час: 14:30 ч. Продължителност: 60 минути Език: Български

Желаещите да се включат трябва предварително да попълнят формата за записване, като така може да получат и препоръки за собствените им платформи или профили в социалните мрежи.

В рамките на този уъркшоп лекторите ще покажат няколко конкретни подхода и примери за изграждане и запазване на лоялност чрез съдържание. В края на обучението ще разгледат част от подадените до 30 май сайтове или профили в социалните мрежи и ще дадат препоръки, както и ще отговарят на въпроси.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
Нов коментар

Още от Капитал