Потребителите купуват по-малко и пазаруват предимно на промоция
Това са част от последиците от инфлацията и войната в Украйна, разисквани по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Растяща инфлация води до промяна в потребителското търсене. Повишена ценова чувствителност, повече покупки в ниския ценови сегмент, целенасочено търсене на стоки на промоция. Засилена поляризация между потребителите в зависимост от доходите, размера на домакинството, поколенческите различия. Това са част от последиците от глобалната инфлация и войната в Украйна, разисквани по време на конференцията на "Капитал" Ecommerce and Retail Summit, която се проведе на 2 юни в Sofia Tech Park.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.