Потребителите купуват по-малко и пазаруват предимно на промоция

Това са част от последиците от инфлацията и войната в Украйна, разисквани по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit

Бюлетин Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Растяща инфлация води до промяна в потребителското търсене. Повишена ценова чувствителност, повече покупки в ниския ценови сегмент, целенасочено търсене на стоки на промоция. Засилена поляризация между потребителите в зависимост от доходите, размера на домакинството, поколенческите различия. Това са част от последиците от глобалната инфлация и войната в Украйна, разисквани по време на конференцията на "Капитал" Ecommerce and Retail Summit, която се проведе на 2 юни в Sofia Tech Park.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар