Българите планират повече разходи и са назад в зелените потребителски тенденции
Кръговата икономика ще движи възстановяването в Европа, показва проучването "Обсерватория" на BNP Paribas Personal Finance
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
- Потребителите в България имат най-осезаемо усещане за ръст в цените през изминалата година и възнамеряват да харчат повече през настоящата
- Нагласите към кръговата икономика са изключително положителни навсякъде, но българите в много по-малка степен са информирани за нея и прилагат практиките й в ежедневието си
- Стремежът за намаляване на отпадъците, рециклиране и по-дълга употреба на стоките ще движи кръговото потребление
- Потребителските платформи за употребявани стоки набират скорост, но традиционните ритейлъри също ще играят важна роля на пазара
Българите са сред най-песимистично настроените към състоянието на страната си и към обстоятелствата в личния си живот, но въпреки това са в топ 3 на потребителите в Европа, които възнамеряват да харчат повече през тази година. Това показват данните от проучването "Обсерватория" на френската финансова група BNP Paribas Personal Finance, което изследва потребителските нагласи в 17 държави на континента. България участва в него от 2017 г.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Искат не искат ще планират повече разходи. Тези надуха инфлацията до нива, които не се помнят у нас :(
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.