Кошницата е празна в глобалната експанзия на Alibaba

Стремежът на онлайн търговеца да се конкурира с Amazon все още е неуспешен

Alibaba.com таксува търговците по 3000 долара на година за продажби в платформата
Alibaba.com таксува търговците по 3000 долара на година за продажби в платформата
Alibaba.com таксува търговците по 3000 долара на година за продажби в платформата    ©  Reuters
Alibaba.com таксува търговците по 3000 долара на година за продажби в платформата    ©  Reuters
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Alibaba.com, уебсайтът за електронна търговия на Alibaba, стартира в САЩ през 2019 г. Компанията имаше за цел да регистрира повече от 1 милион местни фирми в B2B платформата си и да се конкурира в световен мащаб с Amazon. Резултатите три години по-късно обаче са разочароващи.

Сайтът в САЩ не е постигнал първоначалните си цели, принуждавайки китайската компания да пренастрои плановете си за растеж, съобщават източници от Alibaba пред Financial Times. Проектът е бил засегнат и от десетки напускания на служители от офиса в Ню Йорк.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар