Кошницата е празна в глобалната експанзия на Alibaba
Стремежът на онлайн търговеца да се конкурира с Amazon все още е неуспешен


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Alibaba.com, уебсайтът за електронна търговия на Alibaba, стартира в САЩ през 2019 г. Компанията имаше за цел да регистрира повече от 1 милион местни фирми в B2B платформата си и да се конкурира в световен мащаб с Amazon. Резултатите три години по-късно обаче са разочароващи.
Сайтът в САЩ не е постигнал първоначалните си цели, принуждавайки китайската компания да пренастрои плановете си за растеж, съобщават източници от Alibaba пред Financial Times. Проектът е бил засегнат и от десетки напускания на служители от офиса в Ню Йорк.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.