Бъдещето на пазаруването: търгове, излъчвани на живо в социалните мрежи
Телешопите се връщат на мода с известни промени


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
До края на 2022 г. се очаква продажбите на електронна търговия на живо в Китай да достигнат 423 млрд. долара, сочат предвижданията на консултантската компания McKinsey. Новата тенденция напомня на дните на телешоп пазаруването, макар и с леки изменения. По време на пандемията социалните медии успешно замениха физическите магазини и започнаха да създават свои платформи за онлайн търговия, като най-успешните такива бяха Facebook Marketplace и секцията за пазаруване на Instagram. Днес зараждащата се мода е известни личности да продават продукти по време на лайвстрийм излъчване на живо.
- Промените в защитата на личните данни на Apple вече вредят на малките бизнеси
- Nielsen: TikTok и Instagram са най-предпочитаните социалните мрежи от рекламодателите
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.