🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Повече от половината българи пият газирани напитки поне веднъж седмично

Марката Coca-Cola е най-големият рекламодател в категорията за периода от януари до август 2022 г., отчита Ad Intel на Nielsen Admosphere Bulgaria

Nielsen Admosphere Bulgaria    ©  Nielsen Admosphere Bulgaria
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Повече от половината българи (62%) пият газирани безалкохолни напитки поне веднъж седмично, една четвърт - няколко пъти в седмицата, а 23% - всеки ден. Това показва проучване на "Нилсен Адмосфер България" и Българския национален панел сред 522 активни интернет потребители на възраст минимум 15 години, проведено между 2 и 8 април т.г. А най-големият рекламодател в категория "Газирани безалкохолни напитки" в периода от януари до август т.г. е марката Coca-Cola.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар