Повече от половината българи пият газирани напитки поне веднъж седмично
Марката Coca-Cola е най-големият рекламодател в категорията за периода от януари до август 2022 г., отчита Ad Intel на Nielsen Admosphere Bulgaria
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Повече от половината българи (62%) пият газирани безалкохолни напитки поне веднъж седмично, една четвърт - няколко пъти в седмицата, а 23% - всеки ден. Това показва проучване на "Нилсен Адмосфер България" и Българския национален панел сред 522 активни интернет потребители на възраст минимум 15 години, проведено между 2 и 8 април т.г. А най-големият рекламодател в категория "Газирани безалкохолни напитки" в периода от януари до август т.г. е марката Coca-Cola.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.