Най-големите търговци на храни: още магазини в периода на растящите цени
Мениджърите на топ 6 вериги за бързооборотни стоки за очакванията и инвестициите през 2023 г.
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Война в Украйна, затруднения във веригата на доставките, скок на цените на енергията и суровините, галопираща инфлация. Потребителите стават все по-чувствителни към цени и все по-пресметливи в разходите си. Но големите вериги за храни откриват още нови обекти, а и заради инфлацията приходите им растат с невижданите 15-20%.
Каква беше изтеклата година и какви са нагласите за 2023 г. според мениджърите на топ 6 вериги, подредени по приходите им за 2021 г.: "Кауфланд", "Лидл", "Метро", "Билла", "Фантастико" и "Т-маркет"? Ето въпросите, които "Капитал" им зададе:
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.