

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Преди няколко години изглеждаше, че Adidas може да оспори титлата на Nike за най-голям производител на спортна екипировка в света. Американският гигант беше доста напред, разбира се. Но германският му конкурент с трите райета се движеше с бодра крачка. Под ръководството на Каспер Рорстед, който зае поста изпълнителен директор през октомври 2016 г., приходите на Adidas се увеличиха - с общо около 30% през първите три години на управлението му.
- Гигантите в спортното облекло се сблъскват с препятствия
- Фарел Уилямс поема мъжката мода в Louis Vuitton
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Адидас нямат едни "свестни" маратонки за бягане, много зле.
Ами бях в магазина на Адидас в Милано. Там ако не покажат всичко - къде другаде. Ами имаха буквално десетина модела разхърляни из целия огромен магазин в различни цветове. Толкова. За 10 минути разглеждаш и си тръгваш. Найк само от линията AirMax имат повече модели , като сложиш и цветовете и убиват Адидас. А Найк имат и други култови линии.
Маратонките май бяха за бягане. За разлика от дамското бельо.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.