PUMA ще се предлага в България от ново дружество на "Спорт депо"

Дистрибуторът "Спорт партнерс" планира да удвои продажбите тази година до над 11 млн. лв.

Германският бранд преди е бил представляван от гръцка компания
Германският бранд преди е бил представляван от гръцка компания
Германският бранд преди е бил представляван от гръцка компания    ©  Спорт партнерс
Германският бранд преди е бил представляван от гръцка компания    ©  Спорт партнерс
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Пазарът на спортни стоки в България се размества. В началото той бе доминиран от гръцки представителства, но вече географията се променя. Преди три години сръбската Sport Time пое лидера при маратонките тук, а и глобално - Nike.

Сега пак гръцки вносител се изтегля и дистрибуцията на марка №3 на пазара Puma отива при българските собственици на "Спорт депо" - баща, дъщеря и син Красимир, Димана и Николай Цонови. Регистрираното от тях "Спорт партнерс" поема германския бранд от досегашния представител - гръцката The Sportswind, която отговаря и за пазарите в Гърция и Кипър.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    jwq000 avatar :-P
    jwq000

    Коя е тая Рита бе?

    Нередност?
Нов коментар