Успехът на Uniqlo е отражение на растежа на японските промишлени гиганти
Автоматизацията и разширяването вървят ръка за ръка


Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Минете през който и да е град в Югоизточна Азия и търговското присъствие на Япония е видимо навсякъде: автомобили, произведени от Toyota, Honda и Nissan, задръстват пътищата в резултат на десетилетия пазарна доминация в региона. Ако Fast Retailing, компанията - майка на търговеца на дрехи Uniqlo, постигне целите си, шофьорите на тези японски автомобили скоро също така ще носят японски дрехи.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.