🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Ведраре": Удвоихме приходите си до 20 млн. лв., почти половината през "Лидл"

Карловската мандра инвестира 6.6 млн. лева в производство на сирене "Дунавия" заради договор с веригата да купува

Наско Тачев (вляво), директор "Бизнес развитие" на "Ненко Трифонов фуудс", Теодор Александров, ръководител "Стоково снабдяване" в "Лидл България"
Наско Тачев (вляво), директор "Бизнес развитие" на "Ненко Трифонов фуудс", Теодор Александров, ръководител "Стоково снабдяване" в "Лидл България"
Наско Тачев (вляво), директор "Бизнес развитие" на "Ненко Трифонов фуудс", Теодор Александров, ръководител "Стоково снабдяване" в "Лидл България"    ©  Лидл България
Наско Тачев (вляво), директор "Бизнес развитие" на "Ненко Трифонов фуудс", Теодор Александров, ръководител "Стоково снабдяване" в "Лидл България"    ©  Лидл България
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Млекопреработвателната компания "Ненко Трифонов фуудс" - собственик на мандра "Ведраре", расте и инвестира, като основен двигател на продажбите е веригата "Лидл".

"През 2018 отчетохме 70% ръст на оборота, който достигна 10 млн. лева, а през 2022 имаме 20 млн. лева приходи. 45% от този оборот е с "Лидл", компанията е най-големият ни клиент", обобщи Наско Тачев, директор "Бизнес развитие" на "Ненко Трифонов фуудс".


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    stq011168455 avatar :-P
    stq011168455
    • - 1

    Имаше две разследвания на потребителски организации за млечните продукти. Едното е за водното съдържание, др за примеси в овче и козе сирене.
    Ведраре бяха ок преди, но този ръст на приходите не може да се обясни само с инфлация и лидълския договор. Те също разреждат с вода и и слагат примеси в козето сирене.
    Скоро шоуто приключва. За справка статията за намаляващото население и липсата на деца в БГ.

    Нередност?
Нов коментар