Джак Стратън, Insider Trends: Има таван в онлайн пазаруването и търговците отварят и физически магазини

Ръководителят в отдел "Тенденции" в компанията за проучвания пред "Капитал"

Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

Базираната в Лондон компания за проучвания Insider Trends работи с някои от най-големите световни търговци на дребно и консултира изпълнителни директори за тенденциите в сферата и как да адаптират бизнесите си към тях. Джак Стратън работи във фирмата още от основаването й и ръководи проучванията. Интересите му се простират във всички аспекти на търговията на дребно - от магазини и вериги за доставки, през канали за продажба, до устойчиви модели. Стратън е изнасял лекции и обучения на редица брандове, сред които Nike, Johnson & Johnson, BNP Paribas, Ikea, Shell, LVMH и др. Той беше определен от RETHINK за един от най-влиятелните специалисти в търговията на дребно за 2023 г.

Джак Стратън ще бъде сред лекторите в тазгодишната конференция Ecommerce and Retail Summit 2023, традиционно организирана от "Капитал", която ще се проведе на 8 юни (четвъртък) в "София тех парк". Събитието ще бъде в хибриден формат, който включва онлайн и присъствени билети. Повече за лекторите и програмата може да видите тук, а билети за събитието да купите от тук.

Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    baza avatar :-P
    Божидар Здравков

    При личен контакт добрият търговец печели доверие. Добър търговец = контактен, емпатичен човек + професионално компетентен. Много трудно се намират и ИЗГРАЖДАТ такива служители. Често клиентите не могат да формулират ясно какво търсят, а и не знаят всички възможни решения. Накрая, когато видят съпричастност от служителя, те са "спечелени". Знаят, че могат да получат компетентен съвет и служителят ще се бори за тяхната поръчка както за своя.

    Нередност?
Нов коментар