🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

"Метро" подновява франчайз програмата си "Моят магазин"

Партньорите ще определят сами ценовата си политика, други детайли няма заради тестването на модела

Метро България    ©  Метро България
Бюлетин: Ритейл Ритейл

Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща

"Метро България" поднови програмата си за франчайз мрежа от независими търговци, обединени под бранда "Моят магазин". Пилотният обект беше открит в Своге, предстои отваряне на втори във Велинград.

Според Никола Готрон - главен изпълнителен директор на "Метро България", новото начало има две цели: да подкрепи развитието на местните общности и да помогне на собствениците на малки и средни магазини да са по-конкурентни.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар