"Метро" подновява франчайз програмата си "Моят магазин"
Партньорите ще определят сами ценовата си политика, други детайли няма заради тестването на модела
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
"Метро България" поднови програмата си за франчайз мрежа от независими търговци, обединени под бранда "Моят магазин". Пилотният обект беше открит в Своге, предстои отваряне на втори във Велинград.
Според Никола Готрон - главен изпълнителен директор на "Метро България", новото начало има две цели: да подкрепи развитието на местните общности и да помогне на собствениците на малки и средни магазини да са по-конкурентни.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.