Инфлацията продължава да е предизвикателство за ритейл сектора
Оптимизирането на маржовете е от ключово значение за компаниите в сектора, стана ясно по време на конференцията Ecommerce and Retail Summit на "Капитал"
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Пандемията от коронавирус промени много аспекти на живота, като това важи с особена сила за сектора продажби на дребно. На потребителите им се наложи бързо да привикнат към онлайн пазаруването, а компаниите трябваше да управляват съвсем нов набор от предизвикателства. Постпандемичната реалност пък представи още по-нови затруднения, като успешното им навигиране е въпрос на оцеляване за много компании в сектора.
- DigiNovo слива физическата и дигиталната търговия
- Новият тренд в пазаруването - високо качество на справедлива цена в удобна локация и бързо
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.