Милена Драгийска, "Лидл": Вече сме №1 на софийския пазар
Главният изпълнителен директор на германската верига в България казва пред "Капитал", че 76% от продажбите им през 2022 г. се дължат на собствените марки
Всяка седмица получавайте най-важното и интересно от ритейл сектора във вашата поща
Визитка
Милена Драгийска управлява "Лидл България" от 2007 г., когато веригата започва подготовката по стъпването си на българския пазар. Кариерата й в Lidl започва в Германия през 2002 г. като "Регионален мениджър продажби" за регионите на Щутгарт и Карлсруе. Професионалното й развитие продължава в централата на компанията, където отговаря за различни международни проекти за Lidl International.Председател е на управителния съвет на Сдружението за модерна търговия, както и член на УС на Германо-българската индустриално-търговска камара, УС на Съвета на жените в бизнеса в България, УС на фондация "Америка за България" и УС на Българския форум на бизнес лидерите.
Каква беше 2022 г. за "Лидл България" като финансови резултати?
- Резултатите ни за 2022 са изключително добри, като, разбира се, инфлацията има също своето отражение. Докато за предходните две години отчитахме около 16% ръст на приходите, през 2022 вече сме с 27% ръст на продажбите спрямо 2021. По отношение на печалбата през 2022 имаме 20% ръст, докато през 2021 той беше само 12%. Тоест като цяло имаме благоприятни резултати, които категорично можем да измерим. Много хубаво е, че отбелязваме и 11% ръст на клиентите, който изчисляваме на база съпоставим брой съществуващи магазини, където надхвърляме 13 300 клиенти на седмица на обект.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Заслужиха първата позиция с качествена услуга на добра цена!
Поздравления!
Не съм фен на Lidl, но не мога да разбера цървулите, които постоянно мрънкат срещу германските вериги, сякаш някой е опрял пистолет до главата им и ги кара насила да пазаруват там. Има безброй български квартални магазини, никой от които НЕ е фалирал заради германските супермаркети, а пък ако толкова искате "български" супермаркет, можете да посетите веригата супермаркети на комунистическата другарка Нора Ананиева, носещи хубавото българско име "Фантастико", където цените са двойни от тези в Lidl и където продавачите те гледат кисело и обидено в момента, в който прекрачиш техния магазин.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.