Накратко
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Накратко

Накратко

404 прочитания

Новият Интернет-проект Anchor (www.ahref.com) ще се опита да се превърне в едно от най-популярните места по мрежата за Интернет-програмисти и дизайнери, предлагайки продукти и обмен на идеи, събрани на едно място. Според основателя на проекта Дженифър Флеминг целта на Anchor е да събере на едно място разпръснатите по Интернет ресурси за Интернет-професионалисти, а някои от първите теми, засегнати в Anchor, са бази данни в Интернет, тестване на продукти, графична оптимизация, ASP и маркетингова стратегия на сайтове. Anchor предлага статии, календар на Интернет-конференции, онлайн-продажби на специализирана литература и индекс на сайтове за Интернет-програмисти.


Компанията EDS (www.eds.com), която е официален информационен доставчик на световното първенство по футбол във Франция, и руската компания LANIT (www.lanit.ru) обявиха, че ще подпишат споразумение съвместно да предлагат пакет от професионални услуги на територията на Русия. Новата компания ще се нарича EDS - LANIT и ще се опита да влезе на растящия руски пазар на информационни услуги, както и да привлече като клиенти големите международни компании, работещи в Русия. Две дъщерни компании на EDS, AT Kearney и Unigraphics, вече от пет години работят на руския пазар. От своя страна EDS ще е първата многонационална компания в Русия, чийто основен бизнес са информационните технологии.


Японският производител Sharp Electronics Corporation (www.sharp-usa.com) обяви, че създава ново поделение по продажбите и маркетинга, което ще се нарича Digital Products Division и ще обслужва маркетинга на дигитални продукти на компанията. Според говорител на компанията създаването на новото поделение е свързано с бързото развитие на цифровите технологии, в частност на цифровите телевизионни технологии. За да демонстрира намерението си да бъде една от водещите световни компании на пазара на цифрови телевизионни технологии, Sharp стартира и масирана рекламна кампания в Съединените щати, един от най-големите пазари за подобни продукти.

Новият Интернет-проект Anchor (www.ahref.com) ще се опита да се превърне в едно от най-популярните места по мрежата за Интернет-програмисти и дизайнери, предлагайки продукти и обмен на идеи, събрани на едно място. Според основателя на проекта Дженифър Флеминг целта на Anchor е да събере на едно място разпръснатите по Интернет ресурси за Интернет-професионалисти, а някои от първите теми, засегнати в Anchor, са бази данни в Интернет, тестване на продукти, графична оптимизация, ASP и маркетингова стратегия на сайтове. Anchor предлага статии, календар на Интернет-конференции, онлайн-продажби на специализирана литература и индекс на сайтове за Интернет-програмисти.


Компанията EDS (www.eds.com), която е официален информационен доставчик на световното първенство по футбол във Франция, и руската компания LANIT (www.lanit.ru) обявиха, че ще подпишат споразумение съвместно да предлагат пакет от професионални услуги на територията на Русия. Новата компания ще се нарича EDS - LANIT и ще се опита да влезе на растящия руски пазар на информационни услуги, както и да привлече като клиенти големите международни компании, работещи в Русия. Две дъщерни компании на EDS, AT Kearney и Unigraphics, вече от пет години работят на руския пазар. От своя страна EDS ще е първата многонационална компания в Русия, чийто основен бизнес са информационните технологии.


Японският производител Sharp Electronics Corporation (www.sharp-usa.com) обяви, че създава ново поделение по продажбите и маркетинга, което ще се нарича Digital Products Division и ще обслужва маркетинга на дигитални продукти на компанията. Според говорител на компанията създаването на новото поделение е свързано с бързото развитие на цифровите технологии, в частност на цифровите телевизионни технологии. За да демонстрира намерението си да бъде една от водещите световни компании на пазара на цифрови телевизионни технологии, Sharp стартира и масирана рекламна кампания в Съединените щати, един от най-големите пазари за подобни продукти.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

0 коментара

Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. OK