За комбинацията от PR и интернет

Кога информацията за пресата се превръща в спам

Една от задачите на PR е да информира. Да атакува с прессъобщения за нови услуги, промоции, за посещение на министър Х във фабриката, за рождения ден на компанията, за месечните продажби, за конфликт с конкуренти… Една от задачите на PR дори е дори да потопи журналистите в информация, особено ако цели да предотврати тяхното ровене около дадена компания/личност. Това обаче не означава задръстване на електронната поща с гигантски файлове. Изпращането на пресинформациите по имейл вече е задължително. Интернет със сигурност улесни работата на PR съветниците и спестява факсхартия, но за журналистите понякога увеличава времето за преглеждане на информацията, особено когато тя не е подходящо изпратена.

Затова при разпространяването на PR съобщения по имейл също трябва да се спазват някои от традиционните правила: какво да съдържа информацията, времето, когато е най-подходящо да се получи от съответната медиа, журналистът, до когото е адресирана. Ако специалистите по връзки с обществеността се възползват от комбинацията между нет-етикета и PR-тактиките, със сигурност ще подобрят контактите си с журналистите.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар