Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Преди няколко години големите онлайн компании с изненада забелязват, че уеб търсенето се е превърнало в сериозен бизнес - един от най-печелившите в интернет. Макар и със закъснение, някои от тях решават да се включат. По това време обаче интернет населението вече има собствен фаворит - Google. На всички, желаещи да завладеят пазара, се налага да се състезават с популярната търсачка. Шансове за успех в това съревнование имат най-вече порталът Yahoo! и софтуерният гигант Microsoft.
В такава обстановка в средата на септември още една голяма .com компания започна да предлага услугите си на издирващите информация потребители. Уебкнижарницата Amazon пусна собствена търсачка, наречена А9 (www.a9.com). Както Yahoo! правеше преди, А9 използва резултатите на Google, но обещава на потребителите по-удобно, персонализирано търсене.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.