Млади, образовани, любопитни
Такъв е демографският профил на типичния български интернет-обитател
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
За доставчиците на интернет вие сте просто един IP адрес. Нещо от типа на 192.168.197.42. Тази поредица от знаци е вашата самоличност онлайн. Фигурирате като поредица от цифри в документацията на своя интернет провайдър или пък в изследванията, които следят популярността на сайтовете, които посещавате...
Рекламната индустрия обаче не се задоволява с подобни цифри. Тя иска повече подробности за потребителските навици на живи, платежоспособни хора. Още повече сега, когато прогнозите сочат, че битката за онлайн пазара ще става все по-ожесточена, а интернет медиите са поели своя кръстоносен поход, с който да докажат своето преимущество пред архаичните аналогови телевизии, радиа и печатни издания. Поради тази причина интересът на рекламния бизнес вече преминава отвъд цифрите на вашия интернет адрес и се вълнува силно от личността и предпочитанията ви. Кои са вашите любими виртуални места, колко често ги посещавате, поръчате ли пица с два клика, търсите ли курсовата си работа в Google...
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
17 коментара
А колко просто нямаха желание да кликнат отвратния popup?
отговор многоооооооооооооооооооо!
луда работа
Абе те хората в тази "държава" не можеш ги накара да гласуват по избори, та в анкети ли ще участват. Те са прекалено важни да си губят времето с някви си избори и проучвания.
Освен това, анкетите (и най-вече в интернет) като инструмент за маркетинг проучвания, са известни с ниската си достоверност. Накратко: първо, че извадката не е представителна (аз избирам дали да участвам, а не маркетолога); и второ склонноста за "лъжесвидетелстване" е голяма (човек отговаря спрямо това което иска да бъде, а не спрямо това което е).
майки обменят опит и съвети за отглеждането на децата си и в коя банка трябва да държат спестяванията си. този пример май ви е до болка познат)
Бих се радвал в характеристиката да има и определението "с добри доходи". Поради какви причини то е отпаднало?Докато това определение липсва ще трябва да мислим,че нещо в тази държава не е наред.Бъдете живи и здрави!
Профайла на потребителя определено се променя. През 96г влизах в един български чат/форум знаех всеки един от потребителите, като си идвах в София се събирахме на две маси в един ресторант, а като някой идваше в New York винаги се обаждаше, нямаше нужда от модериране, нямаше простотии.
Интересно е че почти всички от потребителите на този форум, са сега извън България.
Yahoo и AltaVista бяха топ търсачките.
Аз пък мисля, че ние пенсионерите преобладаваме в Интернет. Имаме повече време и пишем на български и много по-грамотно. Младите пишат на латиница и с четворки и шестици вместо Ч и Ш и много грешки. Абе то сегашните млади са много по неграмотни.
нито съм млад, нито съм образован, нито съм любопитен, а винаги съм се възприемал за типичния интернет потребител
Повечето млади са необразовани, неграмотни , но любопитни. Казвам го с болка , защото в тях са всичките ни надежди и очаквания.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.