Сбогом на дисковете?

Интернет базирани бизнес-модели преобразяват гейм-индустрията

Коледа наближава и с нея навлизаме в най-силния търговски сезон за производителите на компютърни и видеоигри. Почти нищо не може да развали празничното настроение на компаниите издатели, които са се подготвили за многомилионни печалби. Дори финансовата криза, която е надвиснала над пазара на дигитални развлечения като Меча на хилядата истини*, но някак си все още не се стоварва отгоре му...

До момента голямата част от продажбите на игри се случваха в магазините и този коледен сезон по всяка вероятност пак ще е така. Интернет обаче става все по-популярен канал за дистрибуция, който печели на своя страна нови и нови геймърски сърца. Тази тенденция е факт заради все по-високите скорости за пренос на данни в глобалната мрежа.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар