С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Регистрация
72 19 дек 2008, 16:12, 36804 прочитания

Компания бебе купи bg-mamma.com

Сайтът за майчинство струва почти колкото популярния видеопортал vbox7.com

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Още по темата

Любен Белов става мажоритарен собственик на BG-Mamma

Съоснователят на LAUNCHub ще обнови сайта и ще предложи нови услуги

8 апр 2015

Prodavalnik.com отчита над 60% ръст в обявите

Уникалните посетители в онлайн платформата са надминали 1 млн. души през октомври

21 ное 2013

Искам още сайтове

Фонд на съоснователя на "Нет инфо.БГ" Любен Белов придоби 49% от интернет компанията НЕГ.БГ

15 апр 2011

NaPazar.bg

Собственикът на BG-Mamma купи още три сайта. С това консолидацията в бранша започва наново

1 апр 2011

Собственикът на BG-Mamma.com НЕГ.БГ влиза в още 3 сайта

Компанията купува изцяло автомобилните Tuning.bg и Testdrive.bg, и 50% от BB-Team.org

29 мар 2011

Сливай и владей

Собственикът на BG-Mamma.com придоби User Media и Кefche.com и стана третата web група в България за октомври

3 дек 2010
Напук на световната криза българският онлайн пазар може да се похвали с нова, сравнително голяма сделка.

Новосъздадената компания Net Entertainment Group (NEG) закупи мажоритарния дял в портала bg-mamma.com от неговия създател Марина Кузманова. Подробности по сделката няма, но според източници от интернет сектора сумата, платена за него, е около 700 хил. лв. За сравнение миналата година по неофициална информация "Нет Инфо.БГ" купи vbox7.com за около 900 хил. лв. Собственици на Net Entertainment Group са 18-годишният управител Иван Николов и Ивалина Евлогиева. В портфолиото на компанията NEG, регистрирана на 15 октомври тази година, влиза още dtrailer.com - популярен сайт с филмови трейлъри, създаден от Николов.

Y tu mama tambien*

Bg-mamma.com е най-известният български портал с информация на тема бременност и майчинство. Съвсем естествено 95% от неговата аудитория са жени, твърдят от компанията. Форумът на bg-mamma.com е особено активен. На ден се публикуват близо 10 хил. мнения, а тематиката му вече излиза далеч отвъд пределите на "женските" проблеми. За първи път сайтът се прочу извън аудиторията на майките през май т.г., когато недобросъвестен коментар във форума предизвика брожение и почти паника сред клиентите на Първа инвестиционна банка. Общността на bg-mamma.com е силна и неколкократно е привличала интереса на големите компании в интернет - "Нет Инфо.БГ", "Икономедиа" (издател на "Капитал"), "Инвестор.БГ" и т.н., но едва сега се продава.

Марина Кузманова избира младата фирма за купувач, тъй като е получила уверение, че съдържанието и редакционната политика на bg-mamma.com ще бъдат запазени. Тя ще продължи да управлява сайта, а стратегическите решения ще се взимат заедно с новите собственици. "[Сайтът] няма да се комерсиализира повече, отколкото е в момента", уверява Кузманова. Net Entertainment Group ще инвестира в нови услуги, които са с по-голям приоритет от рекламните приходи. Скоро анализаторската компания Nielsen Online ще започне да измерва bg-mamma.com и да проучва демографския профил на неговата аудитория.



Онлайн магазинът за бебешки аксесоари prodavalnik.com, до този момент собственост на Кузманова, също е част от сделката. Другият неин електронен магазин shop.danet.bg обаче не се продава.

Скоро по кината

Покупката на bg-mamma.com показва, че истината в българския интернет е в консолидацията, смята Иван Иванов, изп. директор на агенцията за интерактивен маркетинг Zed digital Cybermark. Един солов играч не може да се издържа дълго време сам - той има нужда от професионално изграден отдел по продажбите и маркетингов екип, смята Иванов. До момента рекламата на bg-mamma.com се продаваше от интернет групата "Нет Инфо.БГ".

Венцислав Костов, мениджър на мрежата за онлайн реклама httpool, обаче е резервиран към перспективите пред сайта. Той коментира, че сайтовете общности като bg-mamma.com трудно изкарват пари на своите собственици. Основната причина според него е, че тези портали привличат малко, но пък изключително активни и лоялни посетители. Те не идват на сайта, за да гледат реклама, а за да четат потребителски мнения за специфични стоки и услуги.

Шефът на Net Entertainment Group Иван Николов, чиято майка Денка Иванова е бивш собственик на кабелния оператор "Юниън телевижън" и настоящ управител на Digital Media Group, е лаконичен за перспективите пред новозакупения портал. Два независими източника на "Капитал" заявиха, че компанията има интереси към филмовия бизнес и по-специално разпространението на видео през интернет. Това не учудва ни най-малко предвид, че на корпоративния сайт на NEG стои надписът Soon in theaters (скоро по кината).

*И твойта майка също
  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Дигитални модели Дигитални модели

Кои са новите технологични иновации от тази седмица

8 юни 2018, 15342 прочитания

Живот на Марс? Може и да е имало Живот на Марс? Може и да е имало

Марсоходът на NASA Curiosity откри органични съединения от атмосферен метан

8 юни 2018, 8768 прочитания

24 часа 7 дни

Кариерен клуб: ИКТ »

Георги Мутафчиев: Докато човек не е дал истински старт на своя бизнес, не може да твърди, че има компетенции в неговата сфера

Носителят на наградата "Най-добър стартъп" на младежкия форум "Изгряващи звезди", организиран от "Джуниър ачийвмънт" разказва откъде идва вдъхновението за неговия проект Knnect.Me

Стажове, стипендии, конкурси (11 - 17 юни)

Селекция с актуални кариерни инициативи и събития през седмицата

Помощ и вдъхновение за младите хора

Програмата "Дай старт на успеха" на "Джуниър ачийвмънт" и "Кока-Кола ХБК" влиза в училище, за да помогне на младитe да намерят нужната мотивация за развитие

Юбилейното 10-то издание на форума "Изгряващи звезди" събра най-добрите ученически и студентски стартъпи в България

В рамките на събитието, организирано от "Джуниър ачийвмънт България", бяха връчени награди в повече от 15 категории на младежи от цялата страна

Как да приобщим новия колега

Процесът е продължителен - започва още преди първия работен ден и не приключва непосредствено след края на обучителния период

 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Технологии и наука" Затваряне
Защото те мразя

Конфликтите на религиозна или морална основа не могат да се решат чрез аргументирани преговори

На сигурен пристан

Руската икономика няма да усети позитивите от мондиала заради размера си

Продава се хъб

Създаването на газовия разпределителен център може да отвори за приватизация газовата мрежа в България

"Слънчо" поглежда отвъд хоризонта

С проект по "Конкурентоспособност" за 1.6 млн. лв. компанията ще започне да изнася детски храни в региона

Кредитор продава рециклиращите машини на Пламен Стоянов-Дамбовеца

Оборудването е струвало около 10 млн. лв. при покупката му, а сега се предлага за около половината

Докато YouTube ни раздели

Какво ни казва най-гледаното напоследък видео в света

K:Reader

Нов и модерен инструмент, който пренася в дигитална среда усещането от четенето на хартия.

Прочетете целия вестник или списание без да търсите отделните статии в сайта.
Капитал, брой 24

Капитал

Брой 24 // 16.06.2018 Прочетете
Капитал PRO, Вечерни новини: Меркел получи ултиматум за бежанците, законен ли е Cacao beach

Емисия

DAILY @7PM // 18.06.2018 Прочетете