Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Знаете, че Facebook е най-големият сайт за социални контакти в света. Всеки ден неговите над 175 млн. регистрирани членове прекарват средно по 17 минути на сайта. Въпреки популярността си Facebook работи на загуба. Рекламата не е особено ефективна, тъй като хората избягват досадните банери, когато общуват със своите "приятели". В това време разходите растат до небето, тъй като поддръжката на Facebook излиза скъпо. Месечно потребителите качват на сайта 850 млн. снимки и 7 млн. видеоклипа. Това струва $20 млн. на компанията, информира TechCrunch.
За да завърши на плюс, Facebook залага на своя имидж пред инвеститорите. А те от своя страна щедро наливат пари - $400 млн. само от създаването на сайта преди пет години. Сега компанията отново издирва капитал. Търсената сума е $100 млн., съобщава VentureBeat. С парите сайтът ще купи около 50 хил. сървъра, които да поемат притока на нови потребители. Очевидно трябва още, тъй като преди дни финансовият директор Гидеон Ю напусна Facebook. Дори се появи прогноза, че компанията може да излезе много скоро на борсата.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
3 коментара
И България е социална мрежа и ние плащаме за не съществуващи неща-депутати,полицай,кисе о мляко,кашкавал,салам,типов хляб....няма да ми стигне мястото.
Питането е обаче,как ни надупиха да го правим и да ни показват колко сме доволни от съществуването си?
Сарказъм сме ние.
Нема се пуашиш бе Балубри. Виртуалния нож е дървен, бе.
Виртуални пари, виртуални коли, виртуални безсмислици.
Натисни бутона и заживей живота си наистина.
http://www.bulgariangreens.org/
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.