На гости на третото измерение

Обемна телевизия и таблет компютри ще вълнуват технологичния свят през 2010

Изпълнителният директор на Microsoft Стив Балмър показва за първи път таблетите на HP, Archos и Pegatron по време на CES 2010
Изпълнителният директор на Microsoft Стив Балмър показва за първи път таблетите на HP, Archos и Pegatron по време на CES 2010
Изпълнителният директор на Microsoft Стив Балмър показва за първи път таблетите на HP, Archos и Pegatron по време на CES 2010    ©  MARIO ANZUONI
Изпълнителният директор на Microsoft Стив Балмър показва за първи път таблетите на HP, Archos и Pegatron по време на CES 2010    ©  MARIO ANZUONI

Изпуснахте ли и тази година Consumer Electronics Show (CES) - най-голямото изложение за потребителска електроника в света? Не се притеснявайте. Следващата година може да си купите... телевизор. Така в много голяма степен проблемът ви ще бъде решен. Е, той няма да ви качи на гръб и да ви пренесе на 10 000 километра до изложбения център в Лас Вегас, но може би ще ви накара да се чувствате така, сякаш сте били там. Защото една от най-четливите тенденции на CES 2010 (което се провежда между 7 и 10 януари) е комерсиалният старт на 3D телевизията. Така че нищо чудно в началото на 2011 да можете да гледате картина от Лас Вегас в обемен вариант, без да мърдате от хола си.

Сигурно си спомняте, че триизмерността беше на мода и миналата година по това време. Тогава обаче тя изглеждаше някак по-далечна. Днес, след като вече милиони хора са изгледали триизмерния хит "Аватар", потребителите като че ли са готови за промяна. Междувременно по време на CES стана ясно, че американският кабелен оператор ESPN ще пусне собствен 3D телевизионен канал в средата на тази година. Според представители на компанията първото предаване, което ще може да се гледа в обемен вариант, е мача между Мексико и Южна Африка от световното първенство по футбол. Каналът, разбира се, ще излъчва и други спортни предавания. Според вицепрезидента на ESPN Шон Брачес тази стъпка "ще спомогне за налагането на пазара на 3D телевизори, както и за предлагането на нов медиен продукт за рекламодателите", съобщава Ройтерс.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    dobringranchaorv avatar :-|
    Dgrant
    • + 1

    Точно защото всички големи компании ги произвеждат или започват да ги разработват може да подкрепи теорията, че таблета е бъдещето

    Нередност?
Нов коментар