Google пусна конвейера за услуги
Buzz тепърва ще търси своето място в претрупания свят на социалните комуникации
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Преди няколко години, когато си правих профил в Google, исках да имам поща." Така започва писмото на Тихомир Димитров - читател на "Капитал". Той е един от многото неволни първи потребители на Buzz - новата услуга на интернет компанията Google. "Оказа се обаче, че с течение на времето автоматично се превръщам в собственик на профили за най-разнообразни услуги", продължава Димитров, за да завърши с повече от категоричното: "Нарушавайки свободната воля на клиентите, отнемайки правото им на избор, Google си вкарва автогол."
Това е една гледна точка, която със сигурност споделят много от близо 150-те милиона потребители на електронната поща Gmail. През миналата седмица голямата част от тях получиха Buzz като допълнителна функционалност с белези на социална мрежа в своята дигитална кутия. Според други обаче всички тези услуги са полезни, безплатни, иновативни и променят живота ни към добро. Между двете крайни позиции, разбира се, се ражда остра полемика - както на ниво потребители, така и на ниво експерти.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове