Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Може би ще ви прозвучи странно, но бюджетът на Европейската комисия за развитие на високите технологии е по-малък от този на Google. Интернет гигантът от Маунтън вю, Калифорния, агресивно разширява своята дейност и далеч вече не е само онлайн търсачка.
Въпреки това над 95% от приходите на компанията идват от рекламните карета, разположени до резултатите от търсене в Google. В този смисъл гигантът печели, ако хората използват интензивно нейната основна услуга.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове