Ще гледаш ли мача в "тубата"?*

Над 50 млн. души проследиха индийския шампионат по крикет на живо в YouTube

Крикетът е спортна дисциплина, която в България е почти толкова популярна, колкото ръгбито и тичането по вода. В Индия обаче това е един от най-гледаните спортове - ежегодната Индийска висша лига по крикет (IPL) е събитие, очаквано от милиони. Тази година не направи изключени, 60-те срещи от първенството напълниха най-големите стадиони в страната, а феновете от цял свят останаха доволни не само от качеството на играта, а и от възможността да гледат срещите по нов начин - през сайта за видеосподеляне YouTube. А може би най-любопитният факт около всичко товa e, че Google India успява да купи правата за излъчване на шампионата за 10 млн. долара, пише вестник "Ню Йорк таймс". При това за две години. За сравнение - правата за излъчване по телевизия за 10 години вървят около 1.2 млрд. долара.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове