

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Най-голямата интернет търсачка в света иска да създаде конкурент на най-голямата социална мрежа в света заедно с най-големия разработчик на онлайн игри. Звучи амбициозно, нали? И няма как да е иначе, когато е замесено името на Google.
През последните няколко седмици в медиите и интернет пълзят слухове, че Google иска да създаде социална мрежа, която директно да се конкурира със сегашния лидер на пазара Facebook. Намеренията на компанията, изглежда, са много сериозни, защото според източници на технологичния блог TechCrunch търсачката е инвестирала между 100 и 200 млн. долара в партньорство с гейм компанията Zynga. Последната е разработчик на много популярни онлайн игри, включително и феномена Farmville, който има над 80 млн. регистрирани играчи и е основна форма на забавление за много потребители на Facebook. Според TechCrunch общият проект ще се казва Google Games, a социалната мрежа, която се разработва от търсачка номер едно, е известна под неформалното име Google Me. Самата интернет компания отказва какъвто и да било коментар и за двата проекта, но според Адам Дианжело, който е бивш служител на Facebook, слуховете за Google Me отразяват самата истина.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Те вече пробваха една и нямаше никакъв успех. После пробваха конкурент на secondlife, който беше интересен, но пак нямаше успех. Наскоро пробваха с конкурент на twitter и май и той залязва яко. Сега пак при социалните ли ще се връщат?
Нека опитват, може и да успеят. Има голяма вероятност малко хора да проявят интерес - имаме си Facebook и Twitter. Какво стана с Meme-то на Yahoo!?
Шанса им е толкова, колкото е моя шанс да стана ядрен инжинер. Демек има го ама е в сънищата.
... хм да наричаш ФБ най-голямата таргет група в света е като да кажеш, че гледащите телевизия са таргет група... не звучи професионално. Изведнъж средствата (медиите които се ползват за ком канал) започват да определят таргетиране, което е смешно ... или поне тази вечер
"Основен източник на приходи за Google е рекламата, а социалните мрежи дават достъп до една лавинообразно растяща аудитория – само във Facebook има регистрирани половин милиард души. ... "За Google няма нищо по-страшно от компания, която има 500 млн. абонати, знае много неща за тях и им пуска таргетирана реклама. Всяка секунда, която потребителите прекарват във Facebook, и всяка реклама, която Facebook публикува, означава една секунда по-малко за Google и една реклама по-малко за Google", казва Тод Дейгръс, партньор във фонда за рискови инвестиции Spark Capital"
Истината е, че на гугъл не им се разделя с кокалчето...
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.