Големият Facebook те гледа...

Социална мрежа номер едно в света започва да налага нова услуга, базирана на местоположението на потребителите

Дългосрочните планове на Facebook за Places са да дадат възможност на малкия и локален бизнес да таргетира рекламите си в зависимост от местоположението на интернет потребителите. Това е пазар, който в момента е почти неексплоатиран.
Дългосрочните планове на Facebook за Places са да дадат възможност на малкия и локален бизнес да таргетира рекламите си в зависимост от местоположението на интернет потребителите. Това е пазар, който в момента е почти неексплоатиран.
Дългосрочните планове на Facebook за Places са да дадат възможност на малкия и локален бизнес да таргетира рекламите си в зависимост от местоположението на интернет потребителите. Това е пазар, който в момента е почти неексплоатиран.    ©  Reuters
Дългосрочните планове на Facebook за Places са да дадат възможност на малкия и локален бизнес да таргетира рекламите си в зависимост от местоположението на интернет потребителите. Това е пазар, който в момента е почти неексплоатиран.    ©  Reuters

Когато дойде петък вечер, най-важният въпросът обикновено е: "Кое е най-хубавото място за мен и моята компания днес?" И ако нашите родители е трябвало да обикалят домовете на приятелите си, за да се разбират на живо какво ще правят в свободното си време, в наши дни мобилните телефони и интернет направиха твърдите уговорки нещо не чак толкова жизненоважно. Раждането на феномена "социални мрежи" промени правилата на играта още един път. Благодарение на платформи като Facebook дори няма нужда да се уговаряте с приятелите си - може просто да проверите в кои събития ще участват и да се присъедините към тях, стига да ви се прииска...


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове