Все по-комерсиални

Редизайнът на популярните сайтове Twitter и Digg загатва за посоката, в която ще се развиват социалните мрежи

Изп. директор на Twitter Евън Уилямс се надява хората да прекарват повече време в подобрения сайт 
Изп. директор на Twitter Евън Уилямс се надява хората да прекарват повече време в подобрения сайт 
Изп. директор на Twitter Евън Уилямс се надява хората да прекарват повече време в подобрения сайт     ©  Randy Stewart
Изп. директор на Twitter Евън Уилямс се надява хората да прекарват повече време в подобрения сайт     ©  Randy Stewart

Средата на септември е известна и под името back to school season. Това е ново начало не само за първолаците, но и за целия корпоративен свят. По това време мениджърите на фирмите захвърлят небрежните хавайски ризи на палмички, навличат отново строгите костюми и се впускат в нови начинания с още по-голям хъс от преди.

Тазгодишният септември може би ще се окаже преломен и за набиращата популярност онлайн платформа Twitter. Сайтът, който позволява на своите потребители да споделят с целия свят послания, по-кратки от sms, обяви първия голям редизайн в четиригодишната си история именно на 15 септември. Всичките 160 млн. потребители, които към момента използват платформата, ще видят обещаните новости след около месец.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар