Кинетична еуфория
Новата сензорна приставка Kinect за X-Box 360 регистрита над милион продажби 10 дни


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Инструментите за контрол и управление на гейм преживяването имат ключово значение в бизнеса с компютърни игри. Благодарение на тях се ражда отделен пазар на всякакви периферии, било то за конзоли или за персонални компютри, както и последващи техни модификации. Всичко започва от първите лъчеви пистолети за конзолите Nintendo и Atari, минава през джойстиците, предназначени за самолетни симулатори, автомобилните волани с вибрации и стига до сензорния контролер на Wii, който "улавя" движенията тялото и дава възможност на потребителите примерно да играят тенис, като го използват за тенис ракета.
Всъщност именно появата на Wii даде истинския тласък на сензорните устройства, чрез които геймърите да взаимодействат по-ефективно с игрите. Това беше основния коз на Nintendo през 2006 г. да си върне позициите на конзолния пазар предвид силната конкуренция от страна на Sony и Microsoft. Двете компании от своя страна не реагираха на предизвикателството на японската гейм фирма и разчитаха на традиционните си заглавия, предоставянето на онлайн услуги и инерцията им с техните конзоли.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.