Черен петък vs. кибер понеделник

Предколедната статистика сочи, че онлайн търговията бавно, но сигурно, печели потребителите на своя страна

Пазаруването онлайн може да ви спести неприятното блъскане в магазините
Пазаруването онлайн може да ви спести неприятното блъскане в магазините
Пазаруването онлайн може да ви спести неприятното блъскане в магазините    ©  Reuters
Пазаруването онлайн може да ви спести неприятното блъскане в магазините    ©  Reuters

Всички обитатели на Северна Aмерика обичат последния четвъртък на ноември. Той е по-известен с името Ден на благодарността. Със сигурност обаче щатските търговците обичат още повече следващия ден, който носи плашещото име черен петък. Нарича се така, защото слага началото на коледния търговски сезон, магазините правят големи отстъпки, а продажбите им излизат на черно, т.е. престават да са на червено. Тазгодишният черен петък не направи изключение и още през нощта преди него милиони нетърпеливи американци се наредиха пред хипермаркетите, за да бъдат сред първите, които ще имат възможността да се възползват от големите отстъпки.

Много от търговците възприемат черния петък като своеобразен лакмус за нивото на целия коледен сезон. Ако на този ден бъдат реализирани добри продажби и хората са склонни да похарчат повече пари, то вероятно и през следващите седмици ще е така.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар