Две за левче, моля! Клик...

Сайтовете за "групови покупки" дърпат е-търговията в България напред

"За три месеца спестихме над 550 хил лв. на близо 7 хил. клиента." Тази информация е от 8 декември 2010 г. и няма нищо общо със студентския празник, а с един от най-новите и популярни модели за онлайн търговия по света, а вече и в България. Данните са от grabo.bg - най-посещавания български сайт, яхнал вълната на груповото пазаруване. Негов собственик и управител е серийният интернет предприемач Сребрин Ватралов, който стои зад други онлайн начинания като gepime.com, системата за SMS плащания wisdom.bg, позабравеният mp3-bg.com и други.

Над 11 000 е броят на заявените за покупка в сайта ваучери. В зависимост от избора на платежно средство потребителят може да има няколко дни на разположение, за да потвърди поръчката, заплащайки я. Част от хората се отказват по различни причини, така че реалните продажби са по-ниски, но все пак впечатляващи като размер. Така например в рамките на 48 часа в началото на декември сайтът получава 1711 заявки за пътуване до Истанбул на цена от 100 лв.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове