Развръзката наближава

Масови уволнения в MySpace предвещават скорошно преструктуриране или продажба на втората по големина социална мрежа в света

Shutterstock/Капитал
Shutterstock/Капитал    ©  Shutterstock/Капитал
Shutterstock/Капитал
Shutterstock/Капитал    ©  Shutterstock/Капитал

Преди около пет години MySpace беше онлайн перлата в короната на разрастващата се медийна империя News Corp. на Рупърт Мърдок. Закупувайки тогавашната социална мрежа номер едно в света за сумата от 580 милиона щатски долара, австралийският мултимилиардер си беше поставил за цел да я превърне в своя онлайн платформа, чрез която да навлезе агресивно в света на дигиталните медии.

В началото на 2010 обаче нещата не изглеждат никак розови. За пет години MySpace успя да извърви стремителен път надолу и в момента със своите около 66 милиона потребители вече е като джудже на фона на 600-милионния социален Голиат Facebook.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал