Facebook Places @ България

От петък геолокационната услуга на социалната мрежа е активна и за вече 2 млн. български потребители

Организирането на протести през Facebook се превръща във все по-масова практика. Новото приложение за геолокация ще позволява и следенето им в реално време от дистанция.
Организирането на протести през Facebook се превръща във все по-масова практика. Новото приложение за геолокация ще позволява и следенето им в реално време от дистанция.    ©  Staff
Организирането на протести през Facebook се превръща във все по-масова практика. Новото приложение за геолокация ще позволява и следенето им в реално време от дистанция.
Организирането на протести през Facebook се превръща във все по-масова практика. Новото приложение за геолокация ще позволява и следенето им в реално време от дистанция.    ©  Staff

Facebook Places е нещо, което ви позволява да се регистрирате в заведенията или местата, на които се намирате в даден момент през мобилните си устройства. За повече от 7.5 млн. потребители на стартиралата преди две години Foursquare това звучи познато, и наистина е. Разликата е единствено в мащаба и в това, че новата услуга на Facebook вече е и в България, където социалната мрежа вече има 2 млн. потребители.

Част от технологичните медии изказват сериозни притеснения относно това доколко е сигурно постоянно да издаваш местоположението си (макар да може да се ограничи на кого). Други анализатори обаче предричат светло бъдеще за услугата и неслучайно социалната мрежа със своите над 500 млн. активни потребители е заинтересувана.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал