Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
"Най-големите мозъци от моето поколение се опитват да накарат хората да кликат върху рекламни банери . И това е тъпо." Думите са на Джеф Хамърбахер - 27-годишен математически гений, завършил "Харвард". Той е част от екипа във Facebook, създал аналитичната технология, върху която се базира рекламният бизнес на най-голямата социална мрежа в света.
Далеч не всички технологични компании се опитват да убеждават хората да гледат реклами. Едно от приятните изключения в тази посока, появило се през последните две години, е Bitcoin. Това е организация, която се опитва да популяризира своята едноименна онлайн валута. Всичко това, при условие че Bitcoin не е компания и не разчита на мултимилионни инвестиции.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове