Торент валута

Bitcoin се опитва да промени начина, по който използваме парите днес

"Най-големите мозъци от моето поколение се опитват да накарат хората да кликат върху рекламни банери . И това е тъпо." Думите са на Джеф Хамърбахер - 27-годишен математически гений, завършил "Харвард". Той е част от екипа във Facebook, създал аналитичната технология, върху която се базира рекламният бизнес на най-голямата социална мрежа в света.

Далеч не всички технологични компании се опитват да убеждават хората да гледат реклами. Едно от приятните изключения в тази посока, появило се през последните две години, е Bitcoin. Това е организация, която се опитва да популяризира своята едноименна онлайн валута. Всичко това, при условие че Bitcoin не е компания и не разчита на мултимилионни инвестиции.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове