Like A Little Facebook

Историята на една социална мрежа, която в своите първи шест седмици генерира 20 млн. импресии

66%

от потребителите на Like A Little са жени. Две трети от аудиторията на сайта е на възраст 18-24 години, сочат данните на Google Ad Planner.

Like A Little (LAL) е социална мрежа, която следва плътно уроците, свързани с възхода на Facebook. Тя също започва на територията на университет и за кратко печели хиляди лоялни потребители.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    alex_k avatar :-P
    Alexandar
    • - 3
    • + 15

    Сайт в който анонимни потребители с имена на плодове, коментират публикуват анонимно провокативни описания за свои състуденти?

    Учудвам се, че само 66% от потребителите...са жени.

    Нередност?
  • 2
    bestbuy avatar :-|
    За да останат ХОРА в България.
    • - 1
    • + 7

    "Уебсайтът е разработен за ден, а маркетингът е обмислян два дни," Ето това наричам аз модерен уеб проект и технология .. Идеята идва за дни, реализира се за дни .. и няма безкрайни проекти , мислене, срещи, конференции....

    Нередност?
  • 3
    edin_lud avatar :-|
    bolenZdravNosi
    • + 1

    Звучи като продукт с добра концепция,определено е нещо ново и само времето ще покаже дали ще се наложи.На мен лично ми хареса и им пожелавам успех.

    Нередност?
Нов коментар