Здравейте
Абонирайте се за Капитал

Всеки петък икономически анализ и коментар на текущите събития от седмицата.
Съдържанието е организирано в три области, за които Капитал е полезен:

K1 Средата (политическа, макроикономическа регулаторна правна)
K2 Бизнесът (пазари, продукти, конкуренция, мениджмънт)
K3 Моят капитал (лични финанси, свободно време, образование, извън бизнеса).

Абонирайте се за Капитал

Здравейте

Здравейте

Digital|K e конференция на "Капитал", на която последните тенденции в дигиталните технологии ще бъдат преведени на езика на бизнеса

5716 прочитания

© Капитал


Има една много голяма заблуда за дигиталните технологии – че за да ги използваш, трябва едва ли не да се занимаваш само с тях. Това е толкова вярно, колкото и че, за да имаш ток, трябва да си инженер.

В същото време за технологиите все още се говори от специалисти като за специалисти, докато на всички ни се налага да взимаме решения, свързани с тях, буквално всеки ден.

Технологиите са навсякъде около нас. Те променят всичко, включително начина, по който работим, стигаме до клиентите си и продаваме. Променят начина, по който правим бизнес.

Тази променена реалност накара и нас в Капитал да се замислим какво да направим, така че да сме максимално полезни на вас в това, което правите. Така се роди идеята да надградим Marketing Innovation Forum, който организираме с огромен ентусиазъм през последните четири години, като ви предложим нова платформа за идеи и вдъхновение.

Тази есен на конференцията Digital|K, която "Капитал" организира на 26 септември, ще може да разберете какво се случва в света на технологиите, директно от хората, които създават модерните трендове. По разбираем и вдъхновяващ начин те ще ви покажат с истински истории и конкретни примери как дигиталните технологии могат да работят за вашия бизнес.

Структурирали сме темите на конференцията в няколко посоки, като сме се водели основно от това да бъдем полезни:

Дигитални иновации и маркетинг. Тук ще си говорим за това как дигиталните технологии скъсяват разстоянието между компаниите и техните клиенти. Как изцяло променят начина, по който изграждаме брандовете си и си говорим с клиентите. Ще научите например как да измервате ефективността от активностите си в социалните мрежи и ще промени ли груповото пазаруване модела, по който работят малките и средни бизнеси.

Мобилни устройства и таблети. Тук ще покажем къде всъщност са потребителите, как се информират и търсят желаните продукти и как да достигнем до тях, независимо от коя точка на света се намират. Ще разкажем също как чрез e-commerce можем да продаваме дори по-успешно, без да излагаме продукта си на витрината. В този панел искаме да стигнем дори по-далеч и да поговорим за това как мобилните технологии ще определят бъдещето на финансовия сектор.

Ще се опитаме да сме максимално полезни като разкажем и за възможностите на все по-популярния онлайн базиран софтуер (cloud computing), как той може да направи компанията ни по-гъвкава и да спести сериозни разходи. Тук ще преведем всички сложни термини на разбираем език, така че да си тръгнете от събитието с поне една идея, която може да реализирате.

Инвестиции в IT проекти е важна тема. Кога да търсим финансиране от рискови фондове за своя технологичен проект и кога да започнем от кота нула (bootstrapping). Тук очаквайте много интересни истории.

И не на последно място: на събитието ще покажем и успешните български примери. Ще ви разкажем историите на едни от най-иновативните български компании и за таланта и ентусиазма на хората, които стоят зад тях.

В момента избираме лекторите. Търсим такива хора, с които да сме сигурни, че наистина искаме да ви запознаем и че срещата с тях наистина ще си заслужава времето, което ще отделите, за да дойдете на събитието.

Ето защо вашето мнение има значение и ще се радваме да се включите в разговора още сега:

Кого бихте искали да видите на Digital|К?

Какви теми ви вълнуват най-много?

А ние тепърва ще ви разказваме още за полезността на събитието и ще ви представяме лекторите чрез кампанията на форума, създадена от NEXT DC.

Digital|К е предназначен основно за хората, които взимат решенията в бизнеса, както и за тези, които се грижат за изграждането на марките.

Запазете датата 26 септември в календара си, а до 30 юли можете да се регистрирате на специална цена на сайта на форума: digitalk.capital.bg

Можете да следвате новините около Digital|К в Twitter и Facebook.

Има една много голяма заблуда за дигиталните технологии – че за да ги използваш, трябва едва ли не да се занимаваш само с тях. Това е толкова вярно, колкото и че, за да имаш ток, трябва да си инженер.

В същото време за технологиите все още се говори от специалисти като за специалисти, докато на всички ни се налага да взимаме решения, свързани с тях, буквално всеки ден.


Благодарим ви, че четете Капитал!

Вие използвате поверителен режим на интернет браузъра си. За да прочетете статията, трябва да влезете в профила си.
Влезте в профила си
Всеки потребител може да чете до 10 статии месечно без да има абонамент за Капитал.
Вижте абонаментните планове

10 коментара
  • 1
    pavlin0511 avatar :-|
    pavlin0511

    А не можеше ли да кажете че става въпрос за цифрови технологии.

  • 2
    tucker_case avatar :-P
    tucker case

    До коментар [#1] от "pavlin0511":
    на журналята в мозгът... врхът на черяшата е компютерът (технология)... щот с него цициркат из нетя за инфо... пък върхътт на сладоледя е илустрацията (дизайн)... щот публиката от техното писано само не вразумева ... :)


  • 3
    alex_k avatar :-|
    Alexandar

    Чудесна инициатива, само едно предложение във връзка с евентуалните лектори.

    Моля, не канете някой прегорял американски или европейски консултант, чиято кариера отдавна и безславно е приключила, в резултат на което той е решил, че единственият му шанс да изкара някой долар (като за последно) е да образова аборигените в Източна Европа. Тъжна картина, която обикновено ме кара да се сещам за оня роман на Хорас МакКой.

  • 4
    gost22 avatar :-P
    gost22

    До коментар [#1] от "pavlin0511":
    Не, не може. Няма как да обясняваш на "лампови" мозъци, за ползата от цифрови технологии, ако не "слезеш" на аналоговото им ниво.


  • 5
    epuk avatar :-|
    epuk

    [quote#1:"pavlin0511"]кажете че става въпрос за цифрови технологии[/quote]
    всички станаха редактори, егати. айде кой за к'вото е учил, а? ако не ти изнася - не чети.

  • 6
    librarian avatar :-|
    screenager

    Светът днес е библиотеки, така че - ясно
    Искам да видя хора от библиотеките
    Искам да знам как четат от екраните на телефоните си, ел четците, рс, гейм конзори
    Също искам да чуя докъде са SMART Notebook с цифровите уроци
    Да се говори за цифров бизнес в бг е малко нахално, поне докато няма школа дето се занимава сериозно с дизайн
    Конкретното име на 2008 е Alex Dufetel, а за да стане истински полезно
    Kirsten Winkler
    Обърнете внимание на четенето и библиотеките, щото пропускате важно развитие
    Четенето не е било и не е функция на тв, вземете се в ръце и влезте в час

  • 8
    jordan_petrov avatar :-|
    jordan petrov

    Когато говорим за тенденции в онлайн пространстово по света, данните и анализите на Hitwise са обикновено първите, които посочват това. Това е online research provider-а, който във всеки един ден анализара поведението в Интернет на извадка от 25 000 000 потребители по света. След като в България са канени лектори от Comscore, защо да не видим и някой като Robin Goad примерно: http://weblogs.hitwise.com/info/robin-goad.html, който да разкаже как най-големите марки по света вече се възползват от възможностите на новите медии...
    Просто едно предложение за лектор...

  • 9
    pavlin0511 avatar :-|
    pavlin0511

    До коментар [#5] от "epuk":
    Ами както е тръгнало след време няма да се учудя и ако някой напише вместо България, Булгериа ама всъщност какво значение има, който не му изнася да не чете.

  • 10
    jeyjey1970 avatar :-|
    Jordan Jordanov

    Да бе gost22 точно това е идеята да слезеш до нивото на което те разбират, както прави Стив Пол Джобс, елементарно даваме на потребителя това което разбира и му е удобно :)


Нов коментар

За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.


Вход

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.