Новите дрехи на Facebook

Най-голямата социална мрежа заимства от Google+ част от новите си идеи за защита на личните данни

Компанията на Марк Зукербърг се опитва да отговори на предизвикателствата, поставени от основния ѝ конкурент Google
Компанията на Марк Зукербърг се опитва да отговори на предизвикателствата, поставени от основния ѝ конкурент Google
Компанията на Марк Зукербърг се опитва да отговори на предизвикателствата, поставени от основния ѝ конкурент Google    ©  Reuters
Компанията на Марк Зукербърг се опитва да отговори на предизвикателствата, поставени от основния ѝ конкурент Google    ©  Reuters

Една година след като Facebook въведе услугата Places, която позволяваше на потребители да се "отбелязват" във всяко кафене, кино или дискотека по света, най-голямата социална мрежа преработи из основи цялата ѝ концепция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове