Бизнесът приема добре модела ни

Изпълнителният директор на компанията за колективно онлайн пазаруване Golden Group Джордж Хаджигергиу пред "Капитал"

Джордж Хаджигергиу, изпълнителен директор на GoldenGroup
Джордж Хаджигергиу, изпълнителен директор на GoldenGroup
Джордж Хаджигергиу, изпълнителен директор на GoldenGroup    ©  Golden Group
Джордж Хаджигергиу, изпълнителен директор на GoldenGroup    ©  Golden Group

Визитка

Джордж Хаджигергиу е основател и изпълнителен директор на GoldenGroup – оперираща в Югоизточна Европа компания за колективно онлайн пазаруване с представителства в Гърция, България, Румъния и Сърбия. GoldenGroup дава възможност на повече от един милион потребители за по-добър начин на живот, като им предоставя достъп до продукти, услуги и нови брандове на промоционални цени. Българският сайт на групата се казва www.goldendeals.bg.

Джордж Хаджигергиу е сред лекторите, които "Капитал" покани да говорят на конференцията за дигитални технологии Digital|K, която ще се проведе на 26 септември в София.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
4 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    chievo avatar :-|
    Chievo
    • - 2
    • + 8

    Кога ли ще спрете да ги наричате "Сайтове за групово пазаруване"?

    В България не съществува сайт, ползващ концепцията на Groupon. По съществото си, тези сайтове са платформи за ваучери за намаления.

    Най-ценната функция на тези сайтове е да покажат на потребителите, колко всъщност е реалната надценка на търговците в България, и да разкрият цялата им алчна същност.

    Нередност?
  • 2
    sladur avatar :-|
    Stoyan Guglev

    До коментар [#1] от "Chievo":

    Ти ме учудваш! Какъв е моделът на Groupon?

    Нередност?
  • 3
    bonzoo avatar :-|
    Vladimir Todorakov
    • + 2

    До коментар [#2] от "sladur":

    При Групон сделката става валидна само, ако бъде "закупена" (в смисъл записана) от определен минимум потребители. Сделката се проваля, ако не се стигне до този минимум и никой не губи - потребителите не заплащат, а търговеца е получил малко безплатна реклама.

    Този бизнес модел е бил замислен върху т.нар. "икономия от мащаба", т.е., ако имаш 100 потребители с еднотипни покупки, предплата от всички тях (през сайта) и фиксирано време за което ще ги обслужваш, можеш да постигнеш ниска себестойност на продукта/услугата.

    В БГ, както каза Chievo, няма "колективен" елемент - т.е. сделката си върви дори и един човек да си купи ваучер. Просто тук всички са под водата от кризата и са склонни на всичко за едните 5 лв...

    Затова тук платформите са за
    [quote#1:"Chievo"]ваучери за намаления[/quote]

    Нередност?
  • 4
    chievo avatar :-|
    Chievo
    • + 1

    До коментар [#3] от "bonzoo":

    Благодаря :)

    Нередност?
Нов коментар