Социалният пътеводител Gowalla
Конкурентът на Foursquare се преориентира към създаването на мобилни туристически гидове и споделяне на истории
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Когато говорим за социалните мрежи, където потребителите споделят местоположението си, безспорният фаворит е един - Foursquare. Повечето конкурентни компании не издържаха и затвориха врати, други разпродадоха активите си в този бранш. Дори гигантът Facebook се дистанцира от навлизането в тази специфична пазарна ниша, спирайки аналогичната си услуга Places. През последните няколко месеца единственият потенциален конкурент на Foursquare се нарича Gowalla.
Приликите между конкурентните компании не са една и две. И двете старираха своята услуга за геолокационно споделяне през 2009 г. И двете успяха да спечелят значително влияние. Но Gowalla винаги се е опитвала да предложи нещо повече от това потребителят да регистрира присъствието си на дадено място. Социалната мрежа се опита да наложи в своята услуга виртуални продукти, но тази идея не сработи добре и в крайна сметка беше премахната. Това принуди компанията да преосмисли концепцията си как да бъде нещо по-различно от тази на Foursquare.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Звучи интересно,
ще го тествам
Звучи ми така сякаш скоро Хотелският бизнес и въобще промотирането на заведения, хотели и ресторанти ще трябва доста сериозно да погледнат в посока на съответните социални мрежи ... интересно. Светът се променя ежедневно, бизнесите също.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход