Социалният пътеводител Gowalla

Конкурентът на Foursquare се преориентира към създаването на мобилни туристически гидове и споделяне на истории

Creative Commons    ©  Dave Newman

Когато говорим за социалните мрежи, където потребителите споделят местоположението си, безспорният фаворит е един - Foursquare. Повечето конкурентни компании не издържаха и затвориха врати, други разпродадоха активите си в този бранш. Дори гигантът Facebook се дистанцира от навлизането в тази специфична пазарна ниша, спирайки аналогичната си услуга Places. През последните няколко месеца единственият потенциален конкурент на Foursquare се нарича Gowalla.

Приликите между конкурентните компании не са една и две. И двете старираха своята услуга за геолокационно споделяне през 2009 г. И двете успяха да спечелят значително влияние. Но Gowalla винаги се е опитвала да предложи нещо повече от това потребителят да регистрира присъствието си на дадено място. Социалната мрежа се опита да наложи в своята услуга виртуални продукти, но тази идея не сработи добре и в крайна сметка беше премахната. Това принуди компанията да преосмисли концепцията си как да бъде нещо по-различно от тази на Foursquare.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    bgvlado avatar :-?
    БГ Владо
    • - 4
    • + 8

    Звучи интересно,


    ще го тествам

    Нередност?
  • 2
    bailandero avatar :-|
    Кръстан Фотев
    • + 3

    Звучи ми така сякаш скоро Хотелският бизнес и въобще промотирането на заведения, хотели и ресторанти ще трябва доста сериозно да погледнат в посока на съответните социални мрежи ... интересно. Светът се променя ежедневно, бизнесите също.

    Нередност?
Нов коментар